....

Efter jobbet så åkte jag och hälsade på "min tant".
Tog lite kaffe och gott. Skönt med en mellanlandning ibland.
Och nu har jag då städat här hemma, inte jätte kul men måste göras!
Funderar på att virka lite möss med mynta i! En som vill ha det på jobbet!
ha det så bra, nöjd nu Ludde? när jag skrivet lite mer. "Ler stort"
Efter jobbet så åkte jag och hälsade på "min tant".
Tog lite kaffe och gott. Skönt med en mellanlandning ibland.
Och nu har jag då städat här hemma, inte jätte kul men måste göras!
Funderar på att virka lite möss med mynta i! En som vill ha det på jobbet!
ha det så bra, nöjd nu Ludde? när jag skrivet lite mer. "Ler stort"
2010-09-08 @ 17:14:43 Övrig tid Permalink


Kommentarer
Postat av: Ludde

Fan vad bra lotta :D

2010-09-08 @ 17:16:15
URL: http://canonphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0