HEEEEJ...

Det var ett tag sedan nu! Hehe
har inte riktigt tagit mig tid. Allt går framåt.

Stampe är mycket saknad dock.

Ska snart på möte och se om jag får klarbesked så jag kan börja utbildningen, ska bli så kul!
Längtar som bara den har jag gjort under en längre tid nu
Klipper hundar på jobbet och på fritiden det som går, öva öva öva.

Försöker dela ut alla mina uppgifter på jobbet till andra också, så de inte står där och stampar sedan.

klippte en liten bommuls boll idag, så söt.

Ska försöka vara lite mer aktiv framöver, allt för alla mina (1 st) fans.
:)  :)  :)
Håller på för fullt med källaren som är nymålad, jag sorterar ut massa saker osv...
Kommer bli så bra.
Kram på er alla 1 fans.

2010-10-20 @ 19:02:36 Övrig tid Permalink


Kommentarer
Postat av: Ludde

Ja är den enda ja :D http://canonphoto.blogg.se ;:)

2010-10-20 @ 19:05:05
URL: http://canonphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0