TRÖTTTTTTTT

Uj vad trött jag e efter första dagen! Varit i gång hela dagen utan att sova middag som jag annars gör varje dag.
Duktigt av mig tycker jag, adde körde mig till stationen idag och sedan åkte jag tåget till linköping.
Däruppe sedan skulle jag åka buss, jo visst det e väll enkelt tänker ni som läser. Jag ska tillägga att jag inte åkt varken buss eller tåg själv på över 3 år.
Därav lite panikslagen, skulle gå på bussen och då kunde man naturligtvis inte köpa biljett för kontanter på bussen.
Fick gå bort och köpa en i väntrummet och vänta på nästa buss.
Sedan hoppade jag av för tidigt eftersom jag inte visste var jag skulle ha gått av!
Hittade efter en stund med chefen i andra örat fram. Lite senare än det var tänkt.
Fick börja dagen med att titta i några papper. Min första hund var en strävhårig terrier typ, fick rycka pälsen på´n.
och så kom lunchen, sedan en golden retriever som skulle klippas och badas.
Min handledare körde mig till stationen så jag säkert skulle komma fram. :)
När jag anlänt till nässjö så stod jag och väntade på adde i 25 minuter för ett samtal hade dragit ut på tiden.
Han överraskade med kebabsallad efter första dagen, så nu sitter jag mätt och ny duschad i morgonrock och pratar skit med ludde när jag skriver av mig lite.
Morgon dagen kommer nog dock bli lite lungnare när jag nu vet vart buss och tåg går ifrån osv...
Mer imorgon. Natti natt
2010-11-02 @ 19:39:13 Min dag Permalink


Kommentarer
Postat av: Naaaaaaaaasim

Gud vad kul för dig!! Låter as nice. PUSS

2010-11-02 @ 21:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0